Draugiškos aplinkai plaukų priežiūros priemonės

"MANO" KOSMETIKOS PLAUKŲ PRIEŽIŪROS LINIJA

    Šiandieniniame pasaulyje natūralumas ir ekologiškumas turi didelę reikšmę renkantis kosmetikos priemones. Kosmetika yra tiesiogiai ant kūno odos naudojami produktai, todėl įsiskverbia gilyn į kiekvieno organizmą ir  turi didelį poveikį mūsų kūno odos būklei ir išvaizdai. Tad šiandien norime pristatyti lietuvišką natūralios kosmetikos liniją - MANO.  

Kiekvienai merginai ypatingai svarbi išvaizdos dalis yra plaukai - todėl šiandien kalbėsime būtent apie juos! 

ŠAMPŪNAI

MANO kosmetika siūlo 3 rūšių šampūnus:

👧 balansuojantis šampūnas;

👧 drėkinantis šampūnas;

👧 valantis šampūnas.

    Visų šių šampūnų sudėtyje yra tik natūralūs plovikliai ir subalansuotas pH, kuris užtikrina tinkamą plaukų plovimą bei drėgmės lygį. Kartu su šampūnu reikėtų nepamiršti naudoti ir plaukų kondicionieriaus, kuris uždaro plauką, jį sudrėkina ir pamaitina naudingosiomis medžiagomis. 

KONDICIONIERIAI
MANO kosmetika siūlo 2 rūšių kondicionierius:
👧 Drėkinantis kondicionierius;
👧 Atstatantis kondicionierius. 




    Nepaisant to, kad MANO kosmetika neturi plataus asortimento, produktų sudėtyje naudojami natūralūs ingredientai leidžia sukurti produktus tinkančius visiems. Ilgalaikis natūralios MANO kosmetikos naudojimas leidžia užtikrinti sveiką galvos odos būklę, padeda atsikratyti pleiskanų ir panaikinti kitas galvos odos problemas. Renkantis plaukų ir galvos priežiūros priemones, ypač svarbu nepamiršti, kad prie natūralių produktų plaukams reikia priprasti - pirmieji produkto panaudojimai gali neatnešti norimo rezultato, tačiau ilgalaikiu laikotarpiu galvos odos ir plaukų būklė pagerės. 

SĖKMĖS naudojant natūralią MANO kosmetiką!



    Jei jau naudojate "MANO" kosmetikos priemones, kviečiame komentare pasidalinti patirtimi.




Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai